czwartek, 10 października 2013

Zdziesiątkowani, czyli znowu nie zobaczę Emila


Odliczanie trwa od dwóch tygodni! Kibice wykupują bilety! Prace na stadionie trwają! Czeka nas wielka fiesta i zabawa!

Taką mniej więcej atmosferę wprowadzają organizatorzy test-meczu Polska - Mistrzowie Świata. Co sekundę wyświetla mi się "post odliczający", kolejne nowe wydarzenie, zdjęcia, statusy i nie wiadomo co jeszcze. Panowie - może spokojniej? 


Popatrzymy teraz na to z perspektywy Gęby, czyli przeciętnego kibica. 

Od dłuższego czasu wydarzenie to jest najbardziej oczekiwanym przez lubelskich kibiców. Nie oszukujmy się - dla mieszkańca np. Zielonej Góry taka obsada zawodów nie jest niczym specjalnym, ogląda to co niedzielę. Ale jednak dla pierwszoligowych Koziołków - "łooooooooo, same gwiazdy".

No właśnie - same gwiazdy

Nie ukrywam mojej wielkiej i nieodwzajemnionej miłości do Emila Sajfutdinowa. Mało nie padłam na zawał, kiedy dowiedziałam się, że będzie w Lublinie! Była możliwość, że pojadę w prezentacji razem z zawodnikami, więc już wyobrażałam sobie omdlenie, kiedy go zobaczę. Oczywiście biednemu zawsze wiatr w oczy i inne, więc Rosyjska Torpeda zakończyła swój sezon bo okropnym upadku w Toruniu. Czyli dziękuję - jeden zawodnik już odpada.
Kolejna znakomitość, której osobiście nie lubię - Tomasz Gollob. Mimo braku sympatii to jednak chciałam zobaczyć mistrza na torze. Jak wiadomo - nie zobaczę, gdyż Pan G cierpi po upadku podczas GP Skandynawii. Cudownie, jeszcze jeden "jeździec".
No a na koniec przykrą niespodziankę sprawiła Klaudia Szmaj. Tu szczególnie zawiedziona będzie męska część publiczności, ponieważ Myszka podczas treningu nabawiła się kontuzji nadgarstka i nie będzie w stanie pojechać. Myślę, że za nią spokojnie mógłby pojechać Arek Madej :D
Panowie (może i panie) będą bawić się w jednym z lubelskich klubów - oby nie przysporzyło to kolejnych luk w składach.

Jak zapowiadają się zawody?

POLSKA

Team Manager: Marek Cieślak
Jarosław Hampel
Janusz Kołodziej
Maciej Janowski
Krzysztof Kasprzak
Patryk Dudek
Daniel Jeleniewski

Oczywiście polska elita żużlowa, brakuje tylko Tomka, w jego miejsce jedzie Janusz Kołodziej. Klasa sama w sobie oraz nasz kochany Daniel Jeleniewski. Darzę go ogromną sympatią, ponieważ na ostatnim meczu pytał się jak moja noga (jestem po wypadku na motocyklu) oraz dziwił się, że nie zrezygnowałam z jazdy. Niesamowicie miły facet :)

MISTRZOWIE ŚWIATA
Team Manager: Hans Nielsen
Greg Hancock
Nicki Pedersen
Darcy Ward
Tai Woffinden
Michael Jepsen Jensen
Robert Miśkowiak

Kolejni zawodnicy, którzy przyprawiają mnie o dreszcz ekscytacji. Zawsze radosny Greg, bożyszcze nastolatek - Darcy, mistrz Tajski. Mam nadzieję, że Nicki nie zostanie wygwizdany w Lublinie, za dużo się tego nasłuchał. MJJ zastąpi Emila, niestety. No i kontrowersyjny Robert Miśkowiak. Dla tych, którzy do tej pory nie wiedzą dlaczego jest w składzie - ten pan to Indywidualny Mistrz Świata Juniorów z 2004 roku.

Afisze

Ale jak w Lublinie promowane jest to ważne wydarzenie?
  • billboardy;
    Widziałam je tylko w mojej dzielnicy. W sumie mało podróżuję po mieście, więc mam nadzieję, że jest ich więcej.
  • strona na facebooku;
    Moja mama, kiedy jeszcze zajmowała się promowaniem tego wydarzenia, pytała, czy nie chciałabym jej prowadzić. Odmówiłam, ponieważ wiem, że jest to bardzo duży wysiłek wymagający czasu.  Dzisiaj strona funkcjonuje, ale jestem zawiedziona, ponieważ nie odpowiedziano na moją wiadomość. Posty też zresztą nie są zbyt świeże, ani zajmujące.
  • wydarzenie na facebooku;
    Wydarzeń jest od groma i ciut ciut. Mecz, prezentacja i nie wiadomo co jeszcze. Osób deklarujących przyjście jest 941, niezdecydowanych 135. Słabo. Ale uznajemy, że nie każdy ma fb i tłok na stadionie będzie i tak.
  • strona internetowa;
    Ta akurat jest dobrze przemyślana i według mnie warta uwagi.
  • dodatkowo na stadionie zdjęto wysokie kraty!

Znajdź nas!

To stanie się chyba tradycją, że na zawody żużlowe będę zabierać vlepy. Sprawa jest prosta.
Razem z przyjaciółką wybieram się w sobotę na prezentację zawodników do Galerii Olimp. Mamy zamiar robić zdjęcia, dlatego łatwo będzie nas znaleźć. 
Podobnie na stadionie - będę z grupką znajomych [w tym z Michałem :)] i czekam na Was!
Chcesz dostać vlepki? Będę miała ich 30! Każdy dostaje jedną, chyba, że pod koniec zawodów jeszcze zostaną - z chęcią je rozdam. 
Chcesz kupić komplet vlepek? Pisz do nas na Żużel oczami młodych
Mam nadzieję, że się odważycie :)

Jak wyglądam?

Brunetka, niska, koszulka z SGP 2009 ewentualnie klubowa Gęba, czarno-niebieska kurtka, plecak i czerwone maxy :) Bardzo charakterystyczna. 

To tyle ode mnie. Czekamy na "ŚWIATOWĄ CZOŁÓWKĘ, KTÓRA WRACA DO LUBLINA" jak krzyczą organizatorzy. Do zobaczenia na stadionie, siema! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz